TÜV Rheinland Group sa sedištem u Kelnu (Nemačka) je jedna od najstarijih organizacija za tehnički nadzor u Evropi i u svetu.

TÜV Rheinland Group ima preko 20 000 zaposlenih u više od 60 zemalja, a u Srbiji je prisutan već 20 godina. Svojom delatnošću TÜV Rheinland InterCert d.o.o. omogućuje da se organizacije iz privatnog i državnog sektora uključe u tokove EU tržišta.

Kontakt Beograd

Kosovska 10/VI, Beograd

011 361 61 56

info@rs.tuv.com

Kontakt Novi Sad

Sremska 4/4, Novi Sad

info@rs.tuv.com

Poštovani,

Pandemija Koronavirusa stvorila je posebne i egzistencijalne izazove za sve kompanije, sa kojima se i mi, kao sertifikaciona kompanija, moramo suočiti. Jedan od glavnih ciljeva naših mera je da pojedinačno sarađujemo sa našim klijentima u pronalaženju načina za sprečavanje posledica koje mogu nastati kao rezultat suspendovanih ili isteklih sertifikata.

U pogledu činjenice da se uslovi za Vas, kao i za nas, dinamično menjaju, posebno je važno da fleksibilno reagujemo u zajedničkoj saradnji i učinimo sve što je moguće da se podrži Vaš sertifikacioni program.                 

U ovoj situaciji, pravila za sprovođenje postupka sertifikacionih i nadzornih provera postaju fleksibilnija u uskoj

saradnji sa akreditacionim telima. Naš je cilj da ovu fleksibilnost iskoristimo zajedno s Vama.

Želimo posebno da ukažemo na sledeće:

Postupci provere sistema menadžmenta na daljinu mogu da se primene kod većine sertifikacije sistema kao što su ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 i ISO 27001. Ovo znači da smo ovlašćeni da u Vašoj kompaniji sprovedemo proveru na daljinu. Naši proveravači će proveravati određene delove plana provere sa Vašim zaposlenima putem SkyPe ili Webex-a.

Obično se u ovom režimu ne može sprovesti ceo plan provere, već njegovi delovi. Ostali delovi plana provere, kojima je potrebna poseta na licu mesta, izvršiće se nakon prestanka pandemije Koronovirusa.

Za usluge koje su izvršene u okviru sprovođenja provere na daljinu, dostavićemo Vam fakturu sa iznosom od 60% od ukupnog ugovorenog iznosa. Preostali deo, u iznosu od 40% od ukupnog ugovorenog iznosa, biće fakturisan nakon sprovođenja provere delova plana provere na licu mesta.

Naši proveravači su obučeni i ovlašćeni za sprovođenje provere sistema menadžmenata na daljinu.

Za sprovođenje provere na daljinu neophodno je da imate stabilnu i kvalitetnu Internet konekciju i Skype ili Webex. Pre sprovođenja provere, utvrdiće se i potvrditi raspoloživost tehničkih uslova.

Dokumenta koja prethode proveri na daljinu biće zajednički usaglašena između Vas i naših proveravača.

Nakon uspešno sprovedene provere sistema na daljinu, a zavisno od faze sertifikacije menadžment sistema, postojeće sertifikacije će biti produžene (u slučaju prve i druge nadzorne provere), odnosno biće izdati novi sertifikati (u slučaju sertifikacione i resertifikacione provere).

Ivana Dimitrijević

Kontakt osoba

    Kontaktirajte nas

    Pošaljite nam poruku i odgovorićemo Vam u najkraćem roku. Polja obeležena * su obavezna.